Sunday, January 16, 2011

malangnyer NASIBku *

haisshhhhh,,,,
cdey btol ary nie,,,
my fon rosak yg da teramat teruk sampaikan da x bley msj langsung daa,,,
skrg aku pkai fon adeq,,,
tp maybe bile da masuk kolej,
aku xkn pkai fon ag wat smentara neyh,,,
aku ade mntak abah belikan fon baru cz ai tu dye ade janji nk belikan fon bru,,,but,,,,,
hmmmmm xpelah,,,
xnk susahkan abah,,,, (i love u, abah!!)

satu lg perkare malang ai neyh,
my fb da pon d deactive by someone yg aku x tao,,,,
klu laa aku tao sape org uhh,,,,
klu yer pon nk marahkan aku,
jgn ar wat keje ***t gnie,,,,
nyawe aku uhh,,,
hmmmm,,,

ptot x aku buat fb baru??
dgr kabar angen ckp fb akn d tutup bulan mac neyh,,,
btol ke??
berbaloi ke buat fb baru hnye utk beberapa bulan jep??
tp klu x buat rase sunyi laa plak,,,huk4

pape pon sape yg wat keje sial neyh kt aku,
mekaceh banyak2 ep,,,
HUHHH!!!!!

2 comments: