Wednesday, February 16, 2011

budax menanges ;-(

aku cdeh sgt ary nie,,,,
xtao nk cakap ape,,,
dr td lg aku x layan sape2,,,
aku takot aku terbengang kt dyorg (especially my roomate,,,sory)
sume neyh gara2 kimia! gampang!
aku da abes usaha cover tajuk kimia sem neyh,,
tup2 dapat rendah,,,,
serius aku rase mcm nk tumbuk org !
hmmm,,,,,dah laa aku x suke a.k.a menyampah tgk ckgu kimia,,,,
aarrrggghhhhh,,,,,

hmmmm,,,,abah,,,,,,
kak mntak maaf,,,,i a'dy try my best,,,,
mybe my best is da worst dat u had received,,,,
sory 4 being a burden,,,,
kak tao kak salah n patot dgr ckp abah dr dlu,,,
tp ini jalan yg kak pilih,,,,
jd kak harus face dgn sume neyh tnpa menyalahkan org laen,,,,
kak cume harap doa dr abah,,,,
kak tao kak banyak wt salah kt abah,,,,
tp kak syg abah lbey dr org laen,,,,
lbey dr segale2nyer,,,, sob3,,, ;-(
i know dat u miz me,,,,
n kak nk abah tao yg kak pom RINDU abah sgt2,,,SGT2 ~

n one more tim,
wanna say sory wt wan, kerie n tinie,,,
gara2 budak ini korg sume x jd kuar enjoy ujung mnggu neyh,,,,
sy budak matrx !
still ade banyak peraturan yg x suke yg terpakse diikuty,,,
maaf buddies ! =(

No comments:

Post a Comment