Wednesday, January 30, 2013

beauty-fool acne..!

acne adalah salah satu masalah serious yang aku sedang alami sekarang.
its totally ruin my face.
my umi told me that this skin problem starts when oil and dead skin cells clog up my pores.
okayy i admit it that my face is quite oily.
bile cuace panas, makin laju lah minyak yang tersimpan bawah kulit mengalir.
nak cakap aku kurang amalkan kebersihan dan penjagaan muka,
aku rase aku kerap (twice per day) cuci muka, pakai toner, and put some krim untuk prevent sunlight waktu keluar. 

damn damn damn,
segan nak mati nak keluar rumah sekarang.
orang asyik tanye jew.
"mira, kenape muka dah ade 'bunga' sekarang?"
yeah, i plant these flowers because i am a deadly nature lover.
do you expect this kind of answer when you ask me that?
ape korang ingat aku sajesaje nak benihkan jerawat atas muka aku?
*bang - tembak dahi kau, and mati.

ape ape pon, aku akan cube kembalikan kulit lampau.
sekarang tengah busy.
search search internet cari ubat untuk pulihkan muka.
hopefully its work.
burok habes!

No comments:

Post a Comment