Saturday, April 23, 2011

new life begin,,,

termasuk hari nie, da 3 ari aku berada d rumah.....kwn2 semua bising cakap boring laa, x tao nk buat ape laa....tp bg aku, still banyak bende yg aku x sempat buat n aku nk buat....serius aku excited gile dok kt rumah....weeee~ at first mmg laa sad coz kena pisah ngan kwn2, but lame2 jd fun....lgpon kwn2 aku ramai budak2 kelantan....so kitorg still boley jumpe kt cnie.... =)

salah satu aktiviti yg aku buat hari nie adalah melawat Sekolah Menengah Kebangsaan Tanjung Chat merangkap skola abah aku...skolah tu adalah skolah baru...jd pemandangan die xde laa cantek sgt....xde bunge, xde pohon dan rumput....tp skola die amat canggih....semua barang2 yg ade dalam skolah semua brg2 baru....skola baru laa katekan...jauh laa bezanya ngan skola aku...huhu...

 nie pamandangan kt tangge.....


 gambar nie plak d ambil dr bilik guru...cantik kan??


yang nie plak pemandangan kt kawasan rehat...klu laa skola lame aku ade semua nie...huhu

nie laa antare bende yg aku enjoy ari nie...utk ary esok? aku ade aktiviti yg lg menarik dr nie...hehe....chowww~

2 comments:

  1. haaiiissshh...mcm mana blog ni lmbt update??
    nmpk cam bz SANGAT2 Owner blog ni... huhuhu

    ReplyDelete
  2. haha,,,follower blog neyh bising laa,,,lexxx luuuhhh ~ ^.^

    ReplyDelete