Friday, April 8, 2011

sabtu yg LEPAS ~

aku, hana n tira janji nk pegy jogim seawal pkol 6.45 pagi,,,
tup2 tersedar lewat,,,kami keluar selewat pkol 7.15 utk jogim,,,
matahari da pon nak naek tyme uhh,,,
tp kami still kuar jogim, semate2 utk puaskan haty hana yg nk amek gambar kmpp sblom kuar kolej,,,
maklum laa,,,kami kan da nk tnggal matrx neyh,,,,huhu
hana nampak amat excited ^.^


hehehe,,,,susah taw nk amek gambar setenang neyh kt kmpp,,,
klu ptg2 mesty ramai kete makcik pakcik dtg jenguk anak,,,
untung dpt amek gambar dlm suasane yg tenang,,,
budak kmpp kan susah bangon pagi,,,haha
lg syok bile hana dan tira melakonkan drama korea d bwh pokok sakura,,,
ooppsss,,,pokok sakura ke? haha




n satu lg impian hana sebelom kuar matrx adalah
nk naek tali 'seurat' kt tasik kmpp,,,(hanya panggilan yg dpanggil oleh hana),,hehe
berjaye atau x hasrat hana?
berjaye kot,,,kot laa,,,haha,,,
tp syabas hana berani mencube,,, =)


tasik kmpp adalah tempat yg paling aman kt cnie,,,
best klu ptg2 bg makan roti kt ikan,,,,
suasana tenang sgt,,,
satu tempat yg aku mmg x kn lupe kt kmpp,,,,
tasik neyh cantik bg aku,,,,




n kt tasik nie jugak laa ade sebatang pokok yg telah d ukir dgn huruf A,,,
walaupon ini boley d anggap as vandalisme,,,
tp aku still suke pokok neyh sbb A bg makna pd aku,,,
name aku,,,,AMIRA,,,hehe
aku syg pokok neyh,,,,mmuuahahhahaha


n tepat pkol 9 pagi,,,
selesai laa sesi joging kami,,,,
best sgt joging ngan hana n tira,,,
aku akan rindukan korg,,,,
serius,,,,susah nk cr kawan sekepala mcm korg,,,,
aku syg korg ketat2 ^.^



No comments:

Post a Comment