Saturday, May 14, 2011

PULAU PINANG ~

hampir sebulan aku berada kt umah. mmg laa hepy dpt dok ngan abah, umi, adek2 n kwn2. tp d sebalik kehepian uhh aku agak cdey terpaksa tinggalkan P.Pinang. tempat aku belajar, tempat aku berkawan, tempat aku jalan2, tempat aku dating (haha). semua uhh da takde skrg. semua dah jd kenangan. cdey wooo. huhu.

  • perkara yg paling aku rindu adalah makanan2 kt sane. haha. char kuew teow. (ntah btol ke x ejaan aku. aku juz tao makan jep). makanan kt sane dah pon agak sebati ngan aku.

  • then aku rindukan jambatan P.Pinang. so long. tambah2 ag jambatan uhh yg memisahkan kami. sekali aku da melangkah melepasi jambatan P.Pinang, dapatlaa kami bersua muka. hehe.



  • lepas tu aku rindukan bangunan2 mall yg banyak ! boley shopping2, tgk wayang, n maen bowling. haha. kt kelantan agak sunyi coz mall yg femes hanye lah kb mall n tu pon xley tgk wayang. bukan nk kutuk kb mall kesayangan aku, tp itu laa hakikatnye. huhu.
  • rindu kt USM (point last). amat2 rindu. huhu

    semua memori neyh amat indah bg aku. aku amat amAT AMAT rindukan P.Pinang ! seriously ! huhu. last but not least, i miss u too ^.^
    

No comments:

Post a Comment