Tuesday, June 14, 2011

sendiri ~

hmmm itu laa ape yg aku rase skrg,,, well, aku da besar kan ! so patut aku belajar dok sorg2 n berdiri atas kaki sendiri,,,
tp,,,,haty aku still perlukan sedikit sokongan,,,
kawan2 kan ade utk bg sokongan???
kawan2,,,,,KAWAN,,,,da lame aku hidup tanpe kawan,,,,
maybe itu kot yg buat aku sendiri,,,
its not dat aku nie anti-sosial,,,tp utk mempunyai seseorg yg btol2 rapat ngan aku amat susah,,,huhu
dah banyak sgt kawan tikam belakang aku,,,,kawan yg tidak menghargai aku,,,kawan yg salah faham akan aku,,,kawan yg share cite private aku kt org laen,,,
cukup laa,,,aku sudah amat amat AMAT memahami ERTI KAWAN,,,,
kenapa laa kite susah sgt nk hargai org?
saat aku ade d sisi kau, pnah kau genggam tangan aku n say 'tq 4 being by my side'?
saat kau menangis, aku peluk kau,,,,pnah kau cakap, 'time kaseh awk, sudi dgr masalah sy'?
saat kau marah marah campak barang sini sana, aku kutipkan barang yg kau campakkan, pnah kau cakap, 'time kaseh, sy x tahu dah nk luahkan kt sape masalah sy,,,,? pnah ke?
aku rase yes ! aku da paham erti KAWAN
hmmmmm saat sume kawan da tinggalkan aku, aku igt dengan CINTA akan solve everitim,,,
rupe rupe nyer? hahaha
aku bercinta tanpa tahu definisi cinta,,,
CINTA adalah suatu perhubungan air mate,,,,d penuhi sakit aty, marah, terluke,,,,
bod*h betol aku nie !
ape bezanya CINTA n KAWAN?
hmmm aku teman kau sampai lewat malam,,,,aku x tido selagi kau x tido,,,,sepanjang malam aku berjage tnggu kau,,,namun saat kau sampai jew atas katil, kau trus tido,,,ade kau cakap 'mekaceh syg teman sy ary nie,,,? ade?
saat aku nasihatkan kau ape2, pnah kau dgr? bile d tanye, 'knape awk x dgr cakap sy? x syg sy ke?',,,,kau akan jawab, 'bukan x syg, tp tolong laa paham sy!',,,,,
fine, kalau sekali due, maybe aku akan paham,,,,tp kalau da berkalikalikali aku nasihat tp kau x hirau mcm mane?
saat kau dgn masalah bertimbun, aku akn jd pendengar setia cube console kn kau,,,kononnye x sanggup tgk kau sedih,,,tp kau? kau pnah buat mcm tu?
CINTA CINTA CINTA,,,,
'awak, awk, awk syg sy?'
'syg,,,knape?'
'klu awk syg sy, nape awk slalu tnggal sy?'
'alaaaa,,,sy pon perlukan mase bersame kawan kawan sy jugak...'
'tp kawan kawan sy,boyfren dyorg selalu teman dyorg pegy mane2,,,kawan kawan awk pon mesty girlfren dyorg akan temankan,,,abes sy sape nk teman?
'alah,nanty2 laa sy teman awk,,,ade mase lg kan,,,sy nk mase ngan kawan dlu'
'tp semalam kan dah kuar maen futsal ngan kawan,,,semalam semalam kan dah kuar memancing ngan kawan, semalam semalam semalam kan dah kuar lepak2 kt warong mamak ngan kawan,,,,asyik asyik kawan jew'
'sy ade ramai kawan laa'
'abes sy nie sorang, jd sy x bermakna ke?'
'erk?'
jawab sendiri k,,,,kawan ramai, abes diri nie sape?




seyes laa,,,,aku x sabar nk teruskan pembelajaran aku,,,
bukan laa maksud aku nk eksyen aku neyh rajin belaja atau saje nk menang kategori minah study of the year,,,
tp dgn study jew aku dapat melupakan masalah masalah aku,,,
dgn study jew aku akan lupekan kawan yg dah hiris aty aku n cinta yg tikam2 jiwa aku,,,
mr.september, pliss datang cepat2 ! sy x sabar tunggu anda,,,,sy nk pegy jauh jauh dr masalah sy,,,,sy janji belaja rajin2 tp pliss be nice to me,,,,datang cepat2 oke,,,,

No comments:

Post a Comment