Saturday, June 25, 2011

layan hindustan ^.^

sbenarnye, aku x taw nk tulis ape utk hari nie,,,,otak blank tanpe isu memandangkan xde perkare yg seyes berlaku kt aku kebelakangan nie,,,huhu,,,
alang2 da on blog nie kan, ape salahnye nk conteng2 kt blog cket,,,, =)




so, topik ari nie adalah cite hindustan,,,hehe
ptg td aku tgk cite hindustan kt tv3,,,cite lame DIL TO PAGAL HAI,,,
well mcm biase laa tiap2 ari sabtu mmg akan ade cite hindustan kn pd waktu ptg,,,
kebiasaannye aku x layan pon hindustan2 nie,,,aku pon da x igt dah bile last time aku layan,,,mase aku darjah enam kot,,,time tu, hindustan mmg femes laa,,,femes sgt2,,,
sampaikan dikir n lagu2 semua buat based on latar lagu dalam filem2 yg hot,,,
tarian dyorg, dialog,,,,ramai kan antare kite pnah nanges tgk cite hindustan kan kan kan? hehe :)
n aku salah seorg darinye,,,,
dlu aku slalu pelik tgk umi nanges depan tv,,,,asal ai sabtu jew nanges, asal sabtu jew nanges,,,xpaham betol aku,,,
tp bile aku betol2 layan movie yg aku tgk, (klu x clap cite KUCH KUCH HOTA HAI), aku termenangis dgn sendiri nyer,,,,so, aku x salahkan umi kalau dye menangis bile tibe nyer ai sabtu lg,,,ngeeeee ~
mmg cdeh laa,,,pndai betol dyorg buat cite yg meruntun jiwa,,,huhu,,,
tp part yg aku agak x suke, baru 3 mnit jew cite start dr commercial break yg dasyat panjang, hero n heroin mula laa gedik2 kaki, geleng2 kepale nk mula nyanyi,,,,,aku baru jew nk betolkan sit nk paham dialog tuh, tibe2 dye da start nyanyi2 joget2 balik,,,,tension betol aku,,,huhu,,
tp kalau dah sekali terpasang, mmg conform 3 jam kt depan tv,,,x kisah laa abah panggil suruh angkat baju kt ampaian ke, umi suruh tolong memasak ke, semua tu aku tolak tepi,,,,yg penting hindustan dlu,,, (anak derhaka lol,,,haha),,,,
kalau ai sabtu umi ajak pegi bandar cari barang2 dapur pon aku x heran dah,,,walhal, itu bende yg aku plg suke,,,,ciap pesan kt umi lg, kalau nk kuar pegi bandar, tolong kuar ai jumaat yer,,,ai sabtu nk tgk hindustan,,,haha,,,
klu kt sekolah, nyanyi2 ngan kawan2 pastu masing2 betolkan lirik masing2,,,maklum laa kite mane ade hindustan education,,,ye x? hehe,,,x paham sepatah haram lagu tu pasal ape, janji enjoy, then mulaa laa hafal2 lirik,,,bile balik rumah, ajar adek nyanyi,,,pastu mula laa eksyen pandai,,,,"bukan mcm tu laa nyanyi, mcm nie haaaa",,,walhal kite pon blaja dr org,,,haha,,,
one more, kalau pegi bandar, mula laa terjual meratarata kaen karisma laa, kaen kajol laa, kaen rani laa,,,n u know what, kaen kuchkuch hota hai pom ade,,,dasyat,,,,
well well well, itu dulu kan?
sekarang hindustan nie da x best sgt,,,
maybe sbb cerite skrg da x best mcm cite dlu,,,cite skrg lbeh banyak menjual pelakon2 seksi yg ntah ape2,,,,cakap pon gagap, ade haty nk berlakon,,,,huhu,,,
aku tgk hindustan td pon, sbb itu cerita lame,,,n hero dyo of cos, SHAH RUKH KHAN  ^.^ haha
harap2 mnggu depan akan ade cite lame yg lg best,,,,hehe,,,

thats all,,,sekian,,

No comments:

Post a Comment