Friday, June 17, 2011

lesbo????

sebelom masuk ke isu les,
aku nk mintak maaf sesangat kt kawan2 yg setia d samping aku selama aku hidup nie k,,,n plus my dearest one,,,
aku x maksudkan korang dalam tulisan aku yg sblom neyh,,,,oke?
clear then ~

berkaitan ngan les neyh!
aku betol betol betol x puas aty ngan sorg mamat neyh, yg sesenang aty pegy labelkan pompuan2 tertentu sebagai les ! wth????
ape masalah kau bro?
kot yer pon kau anti ngan pompuan, x perlu laa dgn sesuka aty pegy labelkan org camtu,,,,
gelarkan dri sendri banyak ilmu agame, tp kau dok tuduh2 org mcm celaka tuh apesal?
kau dah puas idup ea? =.=
alasan kau, kalau x les, knape dok bersayang sayang dlm fb, twitter, blog n so on,,,
wey mamat, aku nk igtkan kt kau, ini hidup kami !
suke aty kami laa nk bersayang sayang bercintan cintun ngan kawan kawan kami!!!
dengan sekali aku panggil kawan aku dengan panggilan 'sayang', adekah itu bermaksud yg aku nie LESBIAN????? (shit)
kau penah pikir x ape perasaan orang orang yg kau panggil lesbian tuh?
mereka ade FAMILY, PAKWE, SKANDAL and KAWAN2 kt fb, twitter n blog tuh,,,
so ape pandangan dyorang dyorg kt mereka tuh apebila kau panggil mereka sedemikian???
kau ade hotak x bro?????
study bukan maen pointer tinggi, duduk kt u femes, x kn laa sekadar kau nk pikir bende nie pon x leh???
tolong laa,,,
sebelom kau porak porandakan hidup org, kau pikir laa dlu ape effect nye kt hidup kau sendri,,,
40 kali org sumpah kau SIAL, selame nye kau sial,,,,
pikir pikir kan la,,,

n last but not least.

AKU BUKAN LESBIAN ! aku normal ~ huhhh (double shit buat kau)

No comments:

Post a Comment