Friday, July 1, 2011

july =)


hepi july all ^.^
(walaupon da lewat,,,ari nie da 2 july,,,huhu)
ape yg menarik ttg july?
cerite indon baru,,,cerite CINTA MELODY dah pon d tukar kpd KAWIN MASAL yg lg best n happening,,,wlupon seyesly, aku still x tao apa itu maksud KAWIN MASAL (poor me) =.='
best kot cite tu,,,,aku boley gelak2,,,,tgk cinta melody mcm stress jew asyik nanges,,,,huhu
n july nie jugak, bday salah seorg kawan aku yg agak penting,,,,
dye selalu mentarbiah aku,,,,n selalu tegur aku d kala aku buat clap,,,x sabar tnggu bday dye,,,ngeeee~ ^.^
yg plg penting sekali, aku nk highlight kan adelah,
keputusan UPU akan keluar bulan ini,,,, !!!!!
tarikh tetap bile kuar tu x tao lg, tp rase2 nyer da x lame sgt kot,,,,huhu,,,
takot laa nk face reality kt mane pakcik UPU campak aku,,,
btw, aku da cube sehabes baek kan,,,so kne laa puas aty,,,,

done.

No comments:

Post a Comment