Friday, July 29, 2011

Ahlan Ya Ramadhan ~

sabtu, ahad, isnin dan kite akan mule berpuase,,,,yeayy !
dunno y tp hati aku berbungabunga nk sambut ramadhan tahun nie,,,
maybe sbb ramadhan tahun nie aku lbeh dekat ngan family berbanding tahun lepas terpakse berpuase sendirian di Pulau Pinang,,,so sad memori itu,,,huhu
n maybe jugak sbb aku x sabar nk ke bazar ramadhan sbb tahun lepas aku xde kesempatan tu,,,
atau maybe jugak sbb ini akan jd ramadhan terakhir aku bersama family,,, :(
cdeh laa nk pegi sarawak nie,,, (pdhal baru jew ckp excited nk pegi,,,huhu)
bukan ape, cdeh tu pasal terpakse tinggal family,,,
kalau laa pelajar dibenarkan bawak family ke sana n penginapan n flight sume unimas tanggung, sure laa aku akan bawak family aku ke sana,,,kalau 3 tahun aku kene stay sane, jd 3 tahun laa aku nk family aku teman aku kt sane,,, :p

oke, sekejap lupekan unimas,,,

ramadhan nie actually, aku hajat nk puase penuh,,,
tp aku x kan melupakan sejarah,,,,sesiape yg melupakan sejarah, pasti akan mengulanginye,,,yeah, dats right babe,,,
x penah lg dalam sebulan tu aku puase penuh,,, (masalah wanita)
so harap sgt2 tahun nie dapat laa,,,
mmg laa fun dpt makan makan bile org laen tgh lapar,,,
show off makan aiskrim n kuih kuih yg lazat,,,,nikmat kot boleh berlagak,,,hehe
tp ape x bestnye, (ladies sure akan faham), kene puase ganti,,,omg !
part nie yg aku kdg2 liat,,,
xsuke laa,,,,
sakit hati tao x bile kite jew puase n org laen sume makan makan depan kite !!!
dah tao aku puase, makan laa jauh jauh,,,, huhhh =.="
pandai ea korg nk balas dendam kt aku? huhu
aku dulu makan x best pon, saje berlagak best,,,,tp kau makan best n berlagak lg best,,,
bende tu buat aku super duper sakit ati,,,,ngerti enggak????? huhhh (back up diri)

dats all,,,
AHLAN YA RAMADHAN !!!
selamat berpuase n jangan sengaja ponteng puase oke ?

p/s : umi dah buat biskut raye,,,,dye cakap utk raye,,tp aku nk tgk, sempat tak biskut tu disimpan utk raye,,,haha,,

1 comment:

  1. mak ai awalnya buat kueh raya
    nway selamat bepuasa darl..

    ReplyDelete