Monday, July 11, 2011

lazy song !

MALAS YG TERAMAT AMAT MALAS ~


aku malas sgt2 skrg neyh,,,,nk buat ape2 mesti sambil lewa jep,,,klu bangon pg plak, mate dah terbuke waktu subuh, ciap pegi hantar adek pegi skola lg, then bile balik boleh pulak sambung tido dgn nyamannye smpai pkol 12, 1 tghari,,,,dasyat an an an ? haha,,,, pastu bile bukak mate, haram nk trus pegi mandi, sempat ag guling2 atas katil lbey kurg stgh jam, baru pegi mandi,,,,lepas mandi, cari2 makanan kt dapor,,,klu laa d takdirkan xde ape2 kt dapor, aku rela berlapar smpai umi n abah balik mengajar pd ptg nye,,,sume gara2 aku malas nk start kete pegi beli makanan,,,,nk masak sndri lg laa aku malas,,,,kalau setakat nk kenyangkan perut aku, telur mate kerbau ngan kicap pon da oke bg aku ! haha,,,teruk teruk,,, ptg lepas aku amek adek dr skola pulak, aku akan baring2 atas katil smbil tgk movie, kalau x pon, aku termenung sorg dri,,,merenung mse depan,,,mse tu ternampak laa bayangan org yg idam2kan,,,hensem,,kah3,,,tersilap hari bulan, sambil termenung, aku terlelap lg,,,, :) smpai laa ke senja nye,,,,malam tgk tv, on9, bace paper on9,,, lagak mcm BIGboss,,,,n time2 mcm nie agak aku x gemar, sbb time2 aku bersenang lenang mcm nie laa, umi aku akn potpetpotpet bg ceramah free,,,,,'hidup kite harus ade matlamat n tujuan',,,,tiru gaye umi cket,,,haha,,,n last sekali aku tido lg,,,n rutin hidup aku akn berulang sekali lg utk hari esok n seterusnye :)

ini sume salah BRUNO MARS aku rase !

the lazy song really makes me suPER DUPER LAZY ~ *.*

No comments:

Post a Comment