Saturday, August 13, 2011

aku dapat kad raye lah !

hari nie bangon bangon jew, terus adek aku kalut goncang aku ke kanan dan ke kiri,,,
"omg ! why why????"
rupenye adek aku excited gara2 ado posmen datang hantar surat ke rumah aku,,,haha
nampak sgt jarang2 sekali posmen datang rumah aku,,,
almaklum lah kan,,,zaman teknologi skrg nie, sume bil2 pon bayar melalui internet jew,,,,
so mane ade lg posmen nk datang,,,,
zaman aku kecik2 dlu, ciap hafal lg bunyi motor pakcik posmen,,,,(kalau pakcik posmen, taklaa hafal sgt, tp kalau abg posmen, aku igt,,,hehe)
yelah kan, sbb selalu sgt pakcik posmen datang,,,
well well well, itu dulu lah,,,adek2 aku skrg agak bernasib malang,,,,berbeza dengan aku,,,
jumpe posmen pon nk kecoh2,,,haha,,,

oke alkisahnye, bukan nk cite sal posmen tu, TETAPI pasal surat yg dihantar oleh posmen tu,,,
dari sape datangnye surat tu,,,
terpampang kt depan surat tu name aku, walaupon agak confuse name itu =.="

MIRA NIK KAMAZ
mira nik kamaz? aduhai,,, name aku kah itu? anyway tq laa kepada pengirimnye yer,,,
nurul syafini sahimi ~
i love u dear,,,
sesungguhnye sudah terlalu lame diri ini x penah dapat ape2 surat,,,,,huhu,,, (xde peminat)

weettt weetttt,
nak tgk mcm mane bentuk surat tu,,,? hehe,,,
ini lah dye,,,jeng jeng jeng !
surat raye laaa,,,,haha
yeayea aku dapat surat raye,,,
baru due mnggu puase, aku dah dapat surat raye,,,,hepinyerrr >.<
korang ade? takde kan? haha
time kaseh banyak2 kt piniey yer,,,

kandungan surat nie amat bermakna bg aku laa,,
tp pokoknye, seperti biase laa, name lg hari raye kan, jd mestilaa tujuan utama dye nk mntak maaf,,,

olololo so sweet laa piniey,,,,
ciap lukis lukis lg,,,haha,,, kiut laa,,,
tp ape ape pun, point utama dye bukan yg ini, tetapi ini !
yg nie yer kawan kawan ! :p

terbaek !!!!
aduhai, kesian piniey,,,
dr form two lg mntak duit raye ngan aku, tp x penah penah jugak aku kasi,,,
maklum laa, aku pon meraih simpati duit raye dr orang,,,hehe
nanti dah keje, igt nk bg laa duit raye kt piniey SERINGGIT ! seringgit only yer,,,hehe

last but not least,
mekaceh banyak2 laa buat piniey coz sudi meluangkan mase tulis kad kreatif tu,,,
penghargaan yg amat amat banyak !

i love u, QUEEN OF DARKNESS,

:)

3 comments:

  1. teringat zaman dolu2 main kad raya neh..
    :P

    ReplyDelete
  2. haha..sory2..tapi ayah awok pun ado jugop kan nik. haha..excited kan kalu dapat kad raye? ouh, pasal duit raye, kalu dapat lebih pado seringgit lagi best. :)))
    pasal adik awak goncang2 awok tu, nk sukow skali. haha..
    mekasih abang posmen cz selamat hantar kad raya tu walau ter-awal sangat. ingt third week of puasa baru sampai. lain kali kenow gune setem 30 sen jah. haha..

    ReplyDelete
  3. nadine: haha,,,tu laa,,,skrg nie dah x de dah zaman kad raye kan !

    syafini : haha,,,lucu piniey,,,xigt nk check setem berapo sen awk guno baru neyh,,,yes, abah ado nik jugop ! btw, tq hotty :)

    ReplyDelete