Thursday, August 25, 2011

amira TERTEKAN ~

ari nie, semalam, semalam semalam, n semalam semalam semalam adelah antare hari yg STRESS bg aku,,,,
yeah for sure when people stuck in a dunno-what-to-do condition, he or she will feel really tertekan,,,
same goes to me,,,
tertekan laa babe babe sekalian !!!!
dengan PTPTN segale bagai,,,,urusan U lg,,,,
yeah kaki aku dah separuh di dalam wad tanjung rambutan,,,,

FYI u oll,
aku hanye berjaye dpt pinjaman ptptn sebanyak RM3300 utk 6 sem pengajian aku,,,
(tarik nafas bertenang)
APE KORANG PIKIR AKU NK BUAT DENGAN DUIT RM3300 TU? AGAK2 CUKUP TAK KALAU AKU BELI RIFLE KUASE TINGGI AND SHOOT TEPAT KE ARAH KEPALE PAKCIK2 PTPTN TU? RM500 FOR A SEM  AND A SEM AS U ALL ALREADY KNOW, WE GOT 6 MONTHS THERE !!!!!!
(ooppss sori, tertekan caps lock !)

mode : bengang !


tentulaa aku bengang,,,,setakat RM3300 utk 3 tahun, baek x yah kasi laa wei,,,
nanty bikin aku stress lg time nk bayar balik,,,
takut x setimpal jew pinjaman yg aku pinjam nie dgn stress aku,,(plus bunga2 dye lg,,,grrrrrr)
seyes aku cakap, MACAM TAK IKHLAS GILE NAK KASI DUIT KAT AKU doe ~

mode : nanges2 ~

biasiswa?
yeah, aku tgh pikirkan bende tu skrg nie,,,
tp aku x rase bende tu sesuai utk aku dengan cos yg aku amek nie,,,
huurrmmmm u know what, ade satu alternatif lg,,,
PINJAMAN BANK RAKYAT !
ohh ohh ohh terbaeekkk ~
tp parents aku akan kasi ke aku buat pinjaman tu?
lgpon aku xde pengetahuan langsung ttg pinjaman ni,,,
takot gak kot2 kalau pinjaman nie lebih dasyat dr ptptn,,,,

arrgghhhh sesape tlg laa aku ! huk8


p/s: rindu zaman budak2,,,tak perlu pikir semua stuff yg kacau bilau nie,,,, =.=" for the sake of my beloved parents, i'll survive !
lalalalalalalala ~


2 comments:

  1. kalau wt pnjaman bank rakyat , kalo pointer bgos nnti akan tkar kepada biasiswa.

    ReplyDelete
  2. yeke camtu hanis? tp kalo pinjam bank rakyat, dye bg berape satu sem?

    ReplyDelete