Sunday, December 16, 2012

recovering :)


Assalamualaikum. Hye peeps.
Kerana beberapa peristiwa yang terjadi minggu lepas, mungkin tekanan tuu masih terbawabawa sampai ke minggu nie.
Tapi aku dah okayy dah.
Dah tak sedih lg. (yeke?)
Pasrah dan redha jelah ape ape yang terjadi.
Sal my lovely yang aku mention dalam last post,
Maybe aku sayang die lebih.
Yelah, cuti semester or mid semester kan selalu tak sama dengan cuti sekolah.
Waktu aku cuti, my family tak cuti, and vice versa.
Jadi aku lebih banyak spent time dengan die.
Pegi manemane pon, parents aku takde. Yang ade hanye lah kereta tuu saja.
Haiisshhh, seems like i am still missing him. (*him okayy. Not it!!)
Haiisshhh. (lupakan semua tuu amira!)

Mulakan hidup yang baru, yang lebih berdikari without him.

Hari tuu aku turun ke malam majlis penutupan bidadari syurga.
Diorang ade buat nasyidnasyid camtuu laa.
Dah ke depan industri nasyid kite sekarang.
Tengah nasyid boleh lagi pegang fon kat tangan. Hehe
(actually they are memorizing the lyrics)
Tapi best laa jugak persembahan diorang.
‘Fast Reunite’ Cempaka!

p/s: bidadarisyurga-to-be. Insyaallah :)

No comments:

Post a Comment