Wednesday, December 12, 2012

sayonara~


Assalamualaikum CINTA

Amira tengah sedih laa.
Semalam umi call aku, mulamula happy jer.
Cakapcakap sal shopping, baju and Bandung, 
And last last abah take turn.
Cakap dengan abah lak.
Tengah cakap cakap, abah bagitahu sesuatu yang aku tak boleh nak terima sampai sekarang.

My DBT8682 sold!!
Omg! Dugaan ape nie tuhan!!
Dah laa aku baru jer macam belajar untuk terima yang diorang pergi melancong WITHOUT ME!!!
Sekarang dah dapat berita sedih macam nie.
Tak suke! Benci!
Macammacam persoalan nak tanye abah semalam, tapi terpakse tahan diri.
Terpakse berlagak pasrah.
Ape ape pon, tuu tetap kereta die. Aku tak boleh nak bantah kalau dah memang keputusan die nak jual kereta tuu.
Mungkin abah ade alasan die sendiri untuk jual kereta tuu.
Tapi tetap sedih.
Semalaman tak boleh tido.
I lost my soul.
*nangis nangis
Balik nanti dah tak boleh jalan jalan macam biase.
Dah laa bosan kat rumah. Diorang semua dah start sekolah.

Umi pernah tanye aku,
Kenape kak beriya menabung, berjimat?
Hari nie aku nak jawab soalan umi tuu.
Duit tuu aku nak buat 3 benda.
First, aku nak sambung pengajian aku. Second aku nak pegi umrah. And LAST BUT NOT LEAST, aku nak bayar abah untuk kereta tuu.
Aku nak ambil kereta tuu.
Tapi hasrat aku takkan tercapai dah.
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sedih nyer.

Goodbye my baby.
I love u most.
Duit yang aku spent untuk ‘cantik’kan kau, untuk ‘sihat’kan kau,
Itu bukti kaseh sayang aku terhadap kau.
MY LOVELY DBT8682.



p/s: to the new owner, jage die elok-elok. *sayonara love. Without you, tomorrows would not be worth the wait and yesterday would not deserve remembering.

No comments:

Post a Comment