Saturday, December 28, 2013

kuda..

assalamualaikum.
selalu kalau duduk lepak pikir termenung tak tahu nak buat ape,
mesti banyak idea datang nak tulis di blog.
tapi asal aku bukak lappy, sign in blogger, terus aku blank.
nak tulis apa nie. aduhhh apa tadi eh yang nak tulis tadi?
adeeehhh!!! macam nie pon boleh.
itu yang dah berkulapok blog nie. hehe.

okay dah pikir dah.
aku nak cakap pasal dream aku.
sebab dah nak tahun baru jadi kena ada dream. gitu?
eh bukan.
kalau panjang-panjang taip dream azam tahun baru sekali pon, memang dah tentu-tentu hanya penat je yang dapat.
dari dulu azam nak belajar rajin-rajin, sampai sekarang tak pandai jugak. errrkk? haha.

alkisahnya aku ada nampak seorang junior dari sekolah lama, post gambar di instagram.
gambar dia tengah bercuti kat mana entah.
tapi gambar tu dia tengah tunggang kuda.
menarik.
terus keinginan membuakbuak nak tunggang kuda. haha
bukan macam PSY gangnam style tu.
ini betol-betol kuda.
tunggang kuda, pakai baju smart2 dan pose gambar ala-ala ratu.
itu dream aku.
SENGAL!!!
smart habis kalau aku dapat bergambar macam nie.


kat mana dan bila nak realize kan aku punya dream, aku belom pikir lagi.
tapi aku memang nak tunggang kuda.
sekian.

No comments:

Post a Comment