Wednesday, January 1, 2014

tahun baru 2014

assalamualaikum.
lewat sehari update blog tahun baru.
ingat nak update semalam, tetiba je kawan ajak keluar tengok bunga api. heee :)
happy new year kawan-kawan!!
maafkan salah dan silap aku sepanjang 2013.
mungkin ada yang aku berjanji tapi tidak tunaikan (mungkin ada yang terlupa), dan kata-kata aku yang ada mengguris hati dan perasaan (mungkin ada yang terlepas kata).
maafkan semua tu okayy.
aku janji akan jadi lebih baik di 2014 nanti.
dah bosan dah buat azam tahun baru nak kuruskan badan sebab memang dah bertahun azam sama tapi tetap tak tercapai. tetap gebuuuu~ hahaha
azam tahun nie lebih kepada amira yang lebih baik!
dah 22 tahun dah nie jadi kena la berubah ke arah kebaikan.
jadi anak, kakak, kawan dan pencinta yang lebih baik.
pencinta Ilahi maksud aku!
jangan ingat aku gatal sangat asyik pikir nak bercintancintun sangat. hehe~
aku pon nak jugak jadi cucu yang 'agak lebih baik'!
ikhlas hati. bukan bermuka-muka lagi.
sebab aku sememangnya bukan cucu yang baik.
azam yang harus diberi penekanan pada 2014 ni, aku nak bergraduasi tepat pada waktu yang ditetapkan.
(langsung bold kan!)
insyaallah. amin.
nikmira kamaz
gebu tak gebu, nak upload gambar gak! hehe. malam tahun baru di waterfront kuching sarawak. 1 januari 2014

dan tahun 2014 nie jugak tahun pertama NIK ATIQ AMJAD bersekolah.
darjah 1 (^^.)
comel gila tengok budak-budak nie.
macam mane aku waktu darjah 1 dulu?
bertocang, pakai kain singkat, beg besar.
kelakar bila pikir balik.
cepat gila waktu berlalu.

ok lah itu sahaja untuk kali nie.
busy nak siapkan final year project report.
4 januari dah start final exam.
doakan aku :)
bubye.

No comments:

Post a Comment