Wednesday, January 29, 2014

happy birthday AMIRUL ^^


selamat hari jadi buat muhammad amirul bin haji shakri.
semoga panjang umur, dilimpahkah rezeki melimpah ruah, kebahagiaan yang berpanjangan, kesihatan yang cemerlang dan segalanya yang terbaik buat kau.

sepanjang 2 tahun aku kenal kau nie,
aku beruntung sebab kenal kau.
kau jaga hampir semua pasal aku.
kau baik.
kita pernah gaduh, kecik hati jugak.
tapi kita cepat-cepat berdamai kan.
aku mane boleh hidup takde kau.
aku sunyi nanti. hahaha.
tapi kau pon sunyi kalau aku takde kannnnn?
an an an? hahaha.
kau anggap aku macam adik kau.
jaga makan minum aku.
mekasih mirul~

aku tak mampu laa nak bagi kereta ke pakej percutian ke pandora ke untuk birthday kau nie.
tapi aku janji akan jadi kawan yang baik untuk kau.
selama-lamanya.
ceehhhhh.
terharu tak?
(lap tetesan air mata)

I LOVE YOU AMIRUL ^^
semoga persahabatan kita berkekalan hingga ke akhirnya.
Amin.
happy birthday ~

No comments:

Post a Comment