Sunday, April 22, 2012

bunga dan kumbang.



First love is hard to forget right?
Hmmm memang laa hard to forget but that doesn’t mean that we still love that unlucky person.
(unlucky lah kan sebab die tak dapat kite! ahakz)
Pastu kalau laa korang baru clash lah,
Tak perlu lah sedih bagai.
Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.
Memang laa susah nak cari bunga dan kumbang tuu,
Tapi tunggu jelaa.
Bile dah tibe saat dan detiknye, jumpe laa korang dengan bunga dan kumbang tuu.

Tak perlu lah jugak kelihatan agak terdesak di situ.
“Aku harus cari pengganti. Aku harus cari pengganti.”
Tak perlu okayy kawan2!
Jangan laa tangkap muat jew cari orang nak buat kekaseh nie.
Yelah, bagi adek2 tuu tak kisah laa sebab dah name pon adek2.
Banyak masa lagi untuk diorang melalui onak dan duri, cabaran dalam menghadapi period of adolescene nie.
(macam melebihlebih pulak ciap ade onak duri. Masalah aku time adolescene dulu cume lapar ngantok je pon! haha)
Untuk kite2 nie yang dah 20 tahun ke atas, cukup2 lah.
Bawak bertaubat lah.
Dah tak sesuai dah title playboy playgirl dengan kite nie.
Kalau buat hubungan tuu, serius laa untuk satu hubungan berkomitmen di masa hadapan.
Yeah! Ayat yang padat amira.

And one more thing, tak sesuai laa ayat “alah, die baru kapel, belom kawen lagi. Ade chance lagi nak tackle”
Stupid stupid stupid!
Aku tak tahu sape yang mule2 sekali keluarkan ayat tuu, tapi aku memang tak suke.
Dah jelas dah die hak milik orang, tak perlu korang saje2 nak test.
Ingat laa, korang amek hak orang, nanti orang akan ambek  hak korang balik
Mungkin laa org tak kan ambek pakwe or makwe orang yang korang dah berjaye kebas tuu (yelah kalau dah aku amek yang kau, kaukau amek yg aku, pastu kaukaukau amek yg kaukau, bile nak habesnye?)
Tapi mungkin hak yang dirampas tuu dalam bentuk laen.
So, jangan sekalikali buat camtu okayy?

NIKMIRA KAMAZ AMAT TAK SUKE!

No comments:

Post a Comment