Tuesday, April 17, 2012

mode : puasa sunat lah pulak mira oii.

assalamualaikum.
bismillahhirrohmanirrohim pembuka bicara.
alhamdulillah ke hadrat ilahi dpt sy meneruskan penulisan blog sy pd hari nie.

butang ape yg agak2 nye x kena ngan aku ai nie? haha.

saje je laa weyh.
maklum laa, aku puase ai nie. (puase sunat)
jd mood muslimah tuu sparkling. *ting3*
haha.
adoi, nk jd baek pon susah.

alang2 dah puase ai nie,
so niat laa d hati nk meneruskan puase pd hari2 yg aku rase kelas agak lengang.
mcm ai selase, kames.
moga2 sempat laa habes ganti puase nie sbelom ramadhan tahun nie.
dgr cite ramadhan tahun nie akhir bulan 7 yer?
as far as i concern laa. x sure laa betol ke tak.

klu bulan 7, means sempat laa aku balik berpuase dgn family tahun nie.
maklum laa, mike2 graduan matrikulasi nie terpakse berpuase d perantauan pd tahun lepas.
makan nasik bungkus je hari2.
teringin jugak nk makan ayam percik, ayam golek, ayam bakar, ikan pari bakar cicah asam etc...
(alamak2 aku terlupe sdg puase. perut dah lapar dah nie. huhu)

okayy laa x larat dah nak meroyan dlm blog lame2.
nak pegi study plak (cecececeh)

-pdhal study 30 mnit men game 50 mnit-
i am addicted to computer games okayy skrg nie.
dah mcm laki dah. huhu

wish me luck in my midterm Personality Development pg esok!
adios.
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment