Wednesday, April 18, 2012

exam midterm Personality Development mantap laa. haha

aduhhh, tajuk pon dah habes bajet kan?
so paham2 laa yer. haha.
habes nervous nak masuk exam, maklum laa balik cuti ai tuu x sempat laa nk study2 nie.
ape barang study waktu cuti an? haha.  

tp hero mane tahu nervous lbeh2.
smalam smpat lg men game "plants vs zombies" smpai habes level. toing3.
tahu tak game nie?

FYI, aku dah jd peminat tegar game nie smenjak cuti smnggu ai tuu.
giler dasyat penangan game nie.
sbelom tido, wajib aku hadap game nie dlu smpai mate dah terpejam 3/4 :p

bende nie berterusan laa smpai malam smalam.
smpai dah nak pkol 11, bru sedar diri nk revise buku.
sgt teruk perangai aku. huhu

dah tuu pkol 12 trus stop.
(waktu genting)
*monyet2 an suke bergayut* haha
dah tuu pkol 2 mate dah terlelap.
bgn2 selamba angkat beg nk masuk exam.
terbaek laa kau amira !

tp alhamdulillah laa.
aku puas haty habes jawab exam td.
sgalegalegale yg aku tahu dan hafal, aku curahkan kat ats kertas tuu.
first time kertas exam aku panjang meleretleret.

bukan pandai sgt pon, saje lepas GERAM. haha

No comments:

Post a Comment